The weekend

Smygfoto på Moa på matmarknaden i stan
 
Jag köpte en grillad sandwich med pulled pork, mac n' cheese och nachos...ja ni hör ju själva, kan inte bli annat än gott.  
 
Cupcakes på matmarknaden. Kunde såklart inte låta bli att köpa en!
 
Här är en hel del street art på diverse husväggar och det mesta är väldigt fint faktiskt! 
 
Dagarna går i ett här. Vi lämnar hemmet på morgonen/förmiddagen och är inte tillbaka igen förrän på kvällen. Helgen som passerade gick lika fort den. I fredags var som sagt jag och de svenska tjejerna på bio och såg den nya Bridget Jones. Jag tyckte att den var sååå bra! Efteråt hade vi tänkt gå till någon pub men det visade sig att det skulle vara obligatoriskt informationsmöte på skolan på lördag morgon, så det blev hem till sängen istället.
 
Så lördagen började med skola, efter det gick jag och Moa in till stan och köpte lunch från matmarknaden. På kvällen kom Elin och Rebecca hem till oss, vi åt och drack gott för att sedan röra oss in till stan. Vi satte oss först på en pub, tog några drinkar och när det stället stängde gick vi vidare till en klubb. Kanske inte det roligaste stället jag varit på men helt okej. Så i söndags var inte den piggaste dagen, men jag och Moa gick ändå in till stan där vi ännu en gång köpte lunch från matmarknaden. Efter det gick vi hem, packade ner alla godsaker vi hade och gick och la oss i en park.
 
En bra helg med andra ord!
 
P.s. Hej Mormor och Morfar, kul att ni hittat hit igen! 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Vi var också och såg Bridget i helgen. Gillade den 😀

#2 / / Din soulmate:

Eeey du lever ju liveet snuffis. Saknar dig