The Duke and Duchess of Cambridge

Som de flesta redan har sett på Instagram och Facebook så var The Duke and Duchess of Cambride (aka William och Kate) på besök i Manchester i fredags. Jag hade lyckats hitta tidsschemat så jag och Moa kunde bege oss ut i hopp om att få en skymt av Prinsen och Prinsessan. När vi kom till National Football Museum missade vi precis när de gick in där, så vi ställde oss snällt och väntade med alla andra som var där och cirka en timme senare kom de ut igen. Jag hade bara förväntat mig att de skulle vinka lite och sen sätta sig i bilen för att åka vidare, men det blev så mycket bättre än förväntat! William och Kate kom nämligen fram till alla oss som stod där utanför och väntade, de hälsade, tog i hand och pratade lite. Jag var såklart inte sen med att sticka fram handen och till min stora lycka har jag nu skakat hand med både Will och Kate. De som känner mig vet att jag är en riktig rojalist, så det här kändes så himla stort och häftigt. Jag var alldeles tårögd efteråt och för en kort stund kändes livet komplett, kan det bli större än såhär liksom? haha
 
 
Här är dom!
 
William 
 
Kanske inte den mest smickrande bilden men hur vacker är inte Kate då?!!!!
 
Kan tänka mig att jag tittade på Will med ungefär samma blick som tjejen i brunt hår här haha 
 
Så låt oss alla bara ta en minut för att låta detta sjunka in. 
Publicerat i Allmänt