Marknad och finpizza

Här började vi i fredags
 
 
Marknad och loppis i lördags
 
I söndags åts det finpizza 
 
Är lite dålig på att uppdatera här, jag får skärpa till mig för jag vet ju hur roligt det är att kunna gå tillbaka sen och läsa om vad jag hittade på. 
 
Så vad har hänt sedan jag träffade Will och Kate? Det var en ganska lugn helg därefter, blev något glas på några olika pubar på fredagkväll. På lördagen blev det en liten utflykt till Levenshulme för att spana in en marknad. Tyvärr var marknaden inte så mycket att hurra för, vi gick runt lite i Levenshulme innan vi tog tåget tillbaka till Manchester. Där blev det mat och sedan gick vi på bio...igen. Har varit på bio 4 gånger på en månad här. Det är fler gånger än vad jag går på bio på typ ett helt år hemma. Denna gång såg vi Infusion, vilket inte alls var min typ av film. På söndagen åt jag, Moa och Elin finpizza på ett coolt ställe i Northern Quarter. Sedan fixade jag och Moa naglarna vilket vi pratat om att göra i flera veckor nu.
 
Annars är det mest skolan som gäller i veckorna, dock pluggar jag väl inte alls så mycket och effektivt som jag borde, men det är ju precis som vanligt. Tiden springer verkligen iväg och det börjar närma sig inlämningar osv. Så det är bara att bita ihop och kämpa på! Igår efter skolan satte sig jag, Moa och Rebecca på Starbucks för en fika, vi kom in på Halloween och att vi måste hitta en fest så att vi kan klä ut oss. Vi satt i säkert en timme och funderade över vad vi kan klä ut oss till. Det bästa (eller kanske sämsta) vi kom fram till var att Rebecca kan klä ut sig till Spike från Notting Hill och jag till Miley Cyrus i musikvideon till Wrecking Ball, men tror varken vi själva eller resten av världen är mentalt redo för den synen så vi får nog komma på något annat. 
 
Hoppas ni orkade läsa allt! PUSS
Publicerat i Allmänt