Madame Tussauds

Dags för den obligatoriska uppdateringen om helgen. I lördags åkte jag och Louise till Smith Haven Mall, där gick vi runt och tittade i affärer. Jag shoppade lite, för pengar jag egentligen ska shoppa för. Köpte världens finaste kappa, som jag spanat in sedan tidigare. När jag dessutom fick 20% rabatt på den så gick det inte att låta bli (lovar att ta en bild och visa)! Blev även mjukisbyxor och en tröja att ha till vardags. När vi var klara på mallet körde vi tillbaka hem till Greenlawn och avslutade kvällen med en frozen yogurt.
 
Igår (söndags) följde jag med Ida och hennes mamma in till City. När vi varit och lämnat av deras packning på deras hostel så styrde vi kosan mot Times Square och Madame Tussauds. Har tänkt hela sommaren att jag ska gå dit eftersom att dom under 12 veckors tid har One Direction där (vaxdockorna då alltså), men det har inte blivit av. Så nu tvingade jag Ida att följa med plus hennes mamma, så jag kunde få se mina kära 1D innan dom åker vidare på fredag. Självklart var det superkul att se alla andra vaxdockor där också. 
 
Här kommer en bildbomd från Madame Tussauds.
 
JT stod utanför och välkomnade oss
 
Julia Roberts
 
Rob Pattinson
 
Osbournes
 
 
 
Selfie med Lady Gaga (som mer ser ut som Ke$ha här)
 
Taylor Swift
 
Kary Perry
 
Jag och Ida tillsammans med Brangelina
 
Försökte va lika sexig som Kim Kardashian, gick väl sådär
 
Taylor Lautner
 
The one and only Leo
 
Försökte va seriösa
 
....gick inte
 
Prinsessan Diana
 
Mahatma Gandhi
 
Barack och Michelle Obama
 
Lite suddig, men men
 
 
 
 
 
Jag och Alicia Keys 
 
Ida med sin nya bästis Frankenstein
 
När man är mumie har man varken bra hållning eller glad min
 
Snusk-Ida
 
Försökte va sexig igen, gick sådär...igen
 
Elton John
 
The Beatles
 
Japp, ännu ett försök
 
Michael Jackson
 
SPICE UP YOUR LIFE
 
Min man Nick 
 
Jonas Brothers (gjordes dessa i mörkret eller? ser inte alls verkliga ut)
 
Pussade lite till på Nick (snart ses vi på RIKTIGT!!)
 
*NSync
 
Beyoncé
 
Min andra man Justin Bieber (gjordes nog också i mörkret)
 
Miley Cyrus. Jag tyckte Ida skulle twerka mot henne men Ida ville inte
 
Iron Man
 
 
 
Chris Hemsworth som Thor
 
The Hulk
 
 
ONE DIRECTION!!!! Satte mig såklart bredvid Liam först, men den bilden blev inte bra. Plus att Liam ser helt efterbliven ut, synd
Publicerat i Allmänt