Halloweenparty

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! Datorn mår lite sisådär plus att jag fått min andra läxa som ska vara inskickad senast på fredag. 
 
Ännu en trevlig helg har passerat. I fredags blev det en lugn kväll med middag på Cheesecake Factory tillsammans med Sara och en ny tjej vid namn Frida. Lördagen var det dags för halloweenparty inne i City. Jag och Ida åkte först för att byta/köpa halloweenkostymer/accessoarer. Kan säga att vi valde helt fel dag för alla andra hade också tänkt i samma banor. Efter att våra outfits för kvällen var fixade åkte vi och köpte sushi och lite snacks. Åt hemma hos mig och gjorde vid oss innan vi tog tåget in. 
 
Vi festade på en klubb som heter Monarch, där man har helt awesome utsikt över Empire State Building. Dock lite besviken över det faktum att vi köpt biljetter för 22 dollar som vi aldrig ens behövde visa och den öppna baren bjöd på samma äckliga drinkar som vi får i vanliga fall ändå. Jaja det var en helt okej utgång, roligt att se alla utklädnader! Vid två kände vi oss färdiga och åkte hem.
 
Söndagen blev en lugn dag. Ida hämtade upp mig på eftermiddagen och vi testade en Mexikansk restaurang i Huntington, där vi aldrig varit tidigare. Var himla mysigt där, god mat och trevlig personal.
 
 
 
Lite lagom oseriösa på tåget in
 
Ida var utklädd till djävul och jag var flapper (som jag fått lära mig att det heter)
 
 
Sara var polis
 
 
 
Helena och en av hennes vänner,som jag inte minns namnet på.
 
Dansken och Sara hade omedvetet matchande poliskostymer
 
ESB
 
Christofer och Helena
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt