Början på slutet

Idag funkade cykeln som den skulle igen, så det var ju skönt!
 
Under min lilla lediga tid idag så skypade jag med Josefin för att prata resmånad. Tiden går så himla fort nu så det är bara att ligga i med allt som ska planeras och fixas. Som det ser ut nu kommer vi att resa till San Diego, LA, San Fransisco och sist men inte minst Hawaii. Längtar så otroligt mycket, vill bara vara klar med det här jobbet typ nu!
 
I övrigt har det inte hänt så mycket idag, gav mina pojkar en fin uppläxning om att dom måste lära sig att städa undan sina leksaker för annars kommer dom inte få leka mer med dom utan då blir det ut för att leka med kottar. Vi har fint och varmt väder även idag så vi har varit ute och lekt lite (dock inte med kottar), körde tag (eller plätt/kull som det heter på svenska) en stund och jag inser hur sjukt dålig form jag är i. 
 
Fick paket från mammsen idag, hade bett henne skicka kortisonsalva, för min är nästan slut, samt polly med smak av alhgrens bilar. Mor var snäll och skickade två påsar, plus skvallertidning och tablettaskar (gissar på att tablettaskarna är till barnen). Ikväll drar jag på au pair-möte i brist på annat att göra.
 
 
Bjuder på lite halvtaskiga mobilbilder
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Var de goda? Jag har inte provat dem någongång.
Välj själv om du vill äta tablettaskarna eller ge dem till barnen ;-)

Svar: Har inte smakat än. Öppnar nog en påse till X Factor ikväll :)Hmm, kan användas som mutning...
Malin