B som i Britta

Idag fyller fina Britta 21 år. Min relativt nyfunna, men ack så fantastiska och underbara vän. Vi träffades i kön till passkontrollen på Newarks flygplats, alltså första dagen vi kom till USA och vi har hållt ihop sedan dess. Trots våra ynka 9 månaders vänskap har vi hunnit skapa så himla många minnen och haft så mycket roligt.
 
Jag har glömt att berätta det för er (vissa vet redan om det), men Britta valde att avbryta sitt år som au pair och åkte hem för någon veckan sedan. Jag blev såklart väldigt ledsen över detta då jag trodde att jag skulle ha Britta här med mig ända in i det sista, ända tills vi skulle åka hem. Dock blir inte livet alltid som man planerat och man får helt enkelt prioritera det som känns rätt för en själv. 
 
Så nu vill jag bara passa på att önska min fina vän en underbar 21-årsdag. Snart ses vi igen!
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt