8 oktober

Okej, egentligen hade jag velat lägga upp massor med bilder på min blivande man Liam. För han är så förbaskat snygg på de nya bilderna, mitt hjärta slår liksom fortare och långsammare på samma gång (dags att söka hjälp snart kanske?). Men jag ska bespara er det för den här gången.
 
En ny vecka är igång och allt är som vanligt. Igår "firade" jag 9 månader i USA, alltså bara 3 månader kvar. Dagen till ära gjorde jag köttfärsås som jag varit sugen på i typ en vecka nu, så det har varit middag både igår och idag och antagligen imorgon också. 
 
Riley kom hem med en bok om Jonas Brothers som hon lånat bara för min skull, snäll tjej! Satt och läste onödig fakta om The Jo Bro's medan barnen möblerade om sofforna. Måste ju veta ALLT inför meet & greetet.
 
Läste boken om Fisken Otto för trehundraelfte gången
 
Jo Bros. Den bilden var inte tagen igår
 
Publicerat i Allmänt