Önskelista

Julen och min födelsedag närmar sig med stormsteg så tänkte dela med mig av min önskelista (finns ju kanske nån som tänkt ge något till mig).
 
1. En heldag med One Direction samt en privat dejt med Liam. En biljett med vip och backstage-pass till någon av konserterna i England/Irland vore trevligt också.
 
2. Miley Cyrus eller Kenza Zouitens kropp. Personlig tränare går också bra.
 
3. Obegränsad shopping på Victoria's Secret. Gärna obegränsad shopping överhuvudtaget
 
4. En lägenhet
 
5. En ny dator, en ny mobil och en ipad
 
Okej, det där var min önske-önskelista. Här är min riktiga:
 
1. Pengar. Det är väl det jag behöver mest och det som är lättast att ge mig...bara att föra över på kontot.
 
2. En ny plattång
 
3. One Direction: This Is Us (film) och deras bok Where we are (allt annat som har med 1D att göra går också bra)
 
4. En plugga-inför-högskoleprovet-bok eller kurs eller nåt
 
5. Fina julkort
 
p.s. är ni smarta så handlar ni på mellandagsrean
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Man vet aldrig vad tomten kommer med.....