Monday, Monday

Inatt drömde jag om One Direction. Tog bild tillsammans med Zayn och han flirtade med mig (även fast han är förlovad), sen träffade jag Niall men tog aldrig bild med honom och tänkte att det var väldigt dumt av mig. Träffade även Liam och tog bild med honom....Louis och Harry fick visst inte vara med i drömmen. Sen drömde jag att det fanns en gossip girl-blogg som skrev skvaller om mig och mina vänner där hemma....Det där med drömmar är ganska fascinerande.
 
Idag har jag varit ledig eftersom att det är Veterans Day och min värdpappa har varit hemma. Kändes väldigt skönt att få ledigt idag då jag inte fick en ledig helg. Har bara tagit det lugnt, skypade med mina sköna böna Emmy och ikväll tog jag en runda till Target.
 
Läste förresten att McFly och Busted ska slå ihop sig till McBusted och ha en turné nästa år. Förstår ni vilken lycka??? Två favoriter tillsammans!!! Jag och Nina pratade om att ta en weekend till England för att se dem, hade varit amazing om det faktiskt blir av.
 
Emmy skickade den här bilden till mig. Det är verkligen jag i ett nötskal!
Publicerat i Allmänt