It feels like a perfect night to fall in love with strangers

Idag är en sån dag då jag känner mig extra trött på att hela tiden gå och plocka upp saker, plocka undan osv, efter barnen. För att inte tala om dessa förbaskade rainbow looms....snart slänger jag allihopa!!!! I förmiddags råkade jag låsa mig själv ute, från bilen! Dock löste det sig väldigt lätt, men fick lite smått panik.
 
Men måste säga att jag känner mig ganska glad ändå idag, det är fredag, ikväll ska vi in till city för gratis middag och dricka och slå klackarna i taket. Och det bästa av allt: biljettproblemet till McBusted i April nästa år är löst! Känner mig typ lyckligast i världen för att jag ska få se McFly OCH Busted i London nästa år! 
 
p.s Mormor och Morfar, lever ni? Ni har inte skrivit någon kommentar på länge...
 
 
Hittade två bilder från Halloween
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Grandmother and Grandfather in the old country (=Sweden!):

Hej Damen! Du har rätt - det var verkligen länge sedan vi skrev kommentarer. Varför? Svar: Ren lättja! Förlåt - bättring utlovas! För övrigt kan du vara lugn - vi lever och mår (ganska) bra.
Lördagen den 2:e nov. hade vi hand om Treby´s loppis. Affärerna gick bra och vi kunde föra över c:a 9000 till klubbkassan1 Din mamma skötte kassörsjobbet på ett utmärkt sätt - men nog saknade vi dig! Vi hoppas att du är med oss nästa gång!
Boule-säsongen är över för i år så vi får försöka hitta någon annan måndagssysselsättning. Tips?
För några veckor sedan fick vi en liten framgång: Tredje pris i Osby kommunmästerskap. Sex vinster på sju matcher! Vi är nöjda...I morgon kväll skall jag och "min" kör (Loshults Må-Bra kör) göra ett framträdande med ett Gospel-program i kyrkan. Håll tummarna!
Avslutningsvis önskar vi dig allt gott och vi ser fram emot att få träffa dig någon gång i januari/februari. Hälsningar från Mo och Mo
PS: Hoppas också att du får pli på dina barn och hundar. DS

Svar: Skönt att höra att ni mår (ganska) bra!! Lovar att hjälpa till på nästa loppis där jag har möjlighet. Grattis till era boule-vinster, låter som att ni kan göra er en karriär på det där. Jag fundera på det där med en ny måndags-hobby, återkommer med idéer.
Lycka till i kyrkan morfar, tror det kommer gå alla tiders. Nu är det inte lång tid kvar tills vi ses igen. Kram på er!
Malin