Happy Thanksgiving

Happy Thanksgiving! Idag ska jag fira min absolut första Thanksgiving, ska bli spännande och jag är lite nervös. Det där med släktgrejer, när det inte är ens egen släkt, är inte alltid så lätt. Tanken är sedan att ikväll, efter firandet, åka och shoppa. Alla Sales börjar ikväll.
 
Det finns så mycket jag är tacksam för just nu. Jag är tacksam för att jag får bo i USA i ett år, allt jag har fått uppleva, se och göra här. Jag är otroligt tacksam och glad över de fantastiska vännerna jag har fått under mitt år här, vänner för livet. Vänner som gjort tillvaron så mycket roligare, lättare och bättre. Även mina vänner där hemma såklart. Jag är tacksam för min familj och släkt, för att de är så stöttande och underbara. Tack mamma och pappa för allt ni gjort för mig! Sist men inte minst, så är jag tacksam för One Direction (ni kom inte undan 1D i detta inlägget heller), för deras bra musik och för att de för mig glad när allt annat känns jobbigt och tufft. 
 
Så med detta cheesy-inlägg önskar jag er alla en Glad Thanksgiving! Önska mig lycka till idag på släktkalaset, så lovar jag att uppdatera er med bilder osv imorgon.
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Eivor :

Lycka till på släktkalaset ! Önskar dig också en Happy Thanksgiving. Tror inte riktigt vi förstår hur stort det är. Ser fram emot bilder på tillställningen. Kram moster

#2 / / Mamma:

Tack själv. Det har varit en ära att få lotsa dig i livet och se dig växa till den du är idag. Vi är såklart otroligt tacksamma över både dig och din syster.
Hoppas det blev ett trevligt släktkalas.
Puss