It feels like a perfect night for breakfast at midnight

Ni kanske undrar om jag fortfarande lever, eller om jag kanske gett upp bloggen? Jag lever men har bara inte haft tid eller ork för att uppdatera.
 
Så vad hände i helgen som var? Jag och Thorey var ute och åt finmat på fredagkvällen, var sedan lite spontana, lite YOLO (eller nja vi kanske inte ska överdriva). Var hemma vid 3.30 på morgonen iallafall. Tog därmed en välbehövd sovmorgon på lördagen för att sedan åka och shoppa på Target och mallet. På kvällen samlades vi tjejer först hemma hos Thorey för att ta någon drink, sedan blev det ut och äta finmat igen på samma restaurang som fredagen. Vi fick även dansa lite, då restaurangen tar bort några av borden och har DJ på kvällen/natten. Efter ett tag kände vi för att gå vidare, vi hamnade på en bar proppfull med folk i vår egen ålder. Dock var det alldeles för hög musik, gick ju inte att prata med varandra. En pizza och taxifärd senare, somnade Ida och jag gott i sängen.
 
Hade inte hunnit äta hemma innan så tiggde till mig lite pizza
 
Diana visar hur man ska posera
 
Fjortisbilder i spegeln, ett måste!
 
Födelsedagsgrisen Thorey
 
Partysugen (bild lånad av Diana)
 
Ida och Thorey
 
Sangria
 
Diana och Chris
 
På söndagen blev det lååång sovmorgon igen, därefter "frukost" på IHOP och en sväng till Tanger Outlet. Jag skulle egentligen inte shoppa men när jag såg dessa silvriga converse som var på rea så kunde jag bara inte låta bli. 30 dollar för ett par converse liksom, det är under 200 kr. På kvällen blev jag bjuden på kinamat hemma hos Idas värdfamilj. Det var första gången, sen jag kom hit, som jag faktiskt suttit ner runt ett bord och ätit som en hel familj. Oj vad jag saknat det! Jag kom sedan hem, astrött och redo för sängen. Dock hade min värdfamilj visst "glömt" att berätta att de skulle sova borta. Jag kände inte riktigt för att sova själv i huset så jag tog mitt pick och pack och körde hem till Josefine. Som vanligt var vi uppe liiiite för länge och sov därmed liiiite längre än vad vi tänkt på måndagen.
 
Ida
 
Trött men glad ändå
 
mums!
 
Måndagen var Memorial Day här vilket innebar ledighet för min del. Så jag och Fiiiin tog oss till ett mall och shoppade. Jag som inte skulle shoppa.... vi avslutade sedan kvällen med fro yo. 
 
Om det önskas så kan jag ta bilder på mina senaste shoppingfynd och lägga upp. Kan ju tänkas att jag gör det även om det inte önskas.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Ja, det önskas.

#2 / / Eivor:

Jag med, vill se allt !! Förstår bara inte riktigt hur allt ska komma med hem ?? Kram

Svar: Ja det är en bra fråga. Men det är långt kvar tills jag behöver tänka på det problemet. Kramar
Malin