You can't go to bed without a cup of tea

 
Nu är alla boenden till vår resmånad bokade! Det som är kvar nu är transport till/från flygplats och hotell på några ställen och några sevärdheter, sen är vi redo att åka. Jag kan inte bestämma mig för om jag längtar eller inte, är blandade känslor inför allting just nu. Men en sak vet jag säkert; det ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa, få maten serverad och ligga i soffan och dricka en kopp med gott lösviktsté. 2 Februari, 2 februari.
 
p.s. Jag skickade en hög med julkort för ca en veckan sedan, ni kan väl hojta till om de kommit fram. Så jag vet 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tuff brud i lyxförpackning:

Ey jag har då ikke fått nått julkort ska du veta

Svar: Förlåt :(
Malin

#2 / / Madeleine:

Tack så jättemycket för det superfina julkortet! Pussar och kramar i massor från oss i Göteborg <3

Svar: Varsågoda! Hoppas ni får en jättehärlig jul och ett gott nytt år...snart ses vi :D <3
Malin

#3 / / Mormor och Morfar i Loshult (Sweden):

Hej Damen! Du har kanske inte fått någon julhälsning från oss i år? /Jag tror förståss att Mormor har skickat med snigelposten?) Men - om du INTE har fått så får du en här! Alltså: Vi önskar dig en riktigt GOD JUL och ett lika Gott Nytt År! Dessutom: Vi ser verkligen fram emot att träffa dig igen och direkt från källan få höra om äventyren i Det Stora Landet!
När jag skriver detta så är jag mitt emellan två sillinläggningar. De får du ingen chans att njuta av den här gången, men det blir en repris i midsommar och då hoppas vi att du är hemma...
De bästa hälsningar till ett av våra favoritbarnbarn (av 4 - el 5...)