Great things never came from comfort zones

I drygt två och ett halvt år har bloggen legat på hyllan och samlat damm. Nu har det dags att damma av den igen, för som de flesta redan vet, så flyttar jag till England i höst. Till Manchester närmare bestämt. På lördag tar jag mitt pick och pack för att ännu en gång flytta till en ny stad. Det är genom min utbildning som jag har valt att läsa en utbytestermin och varför jag valde just Manchester, det kan jag berätta en annan gång.
 
 
 
Resfebern har börjat komma krypandes och jag är nervös för både det ena och det andra; nervositet som jag egentligen vet är helt onödig. För hur bra blev det inte de andra gångerna jag flyttade? Både till Greenlawn och Borås. Men jag antar att det är hör till att vara lite nervös. För er som inte är bekanta med bloggen sedan tidigare så är de gamla inläggen från mitt år i USA då jag jobbade som au pair (kan ju också vara intressant att läsa om). För övrigt ska jag hålla er uppdaterade så mycket jag känner att tid och lust finns och jag hoppas att ni är intresserade av att följa mina äventyr även denna gång.
 
Fortsättning följer....
#1 / / Mamma:

Jag är intresserad ☺️

#2 / / Mormor och Morfar:

Roligt att du har startat om din blogg.Vi kommer att följa den med stort intresse.
Vi önskar dig all Lycka till!med studierna och allt övrigt