This is the last time

Min sista helg i New York har nu passerat. Jag har gjort mitt bästa för att utnyttja den till fullo och känner att jag lyckades. I lördag åkte jag och Louise in till City för att se en Broadway show, jag kan ju inte åka hem utan att ha sett en Broadway Show. Det fick bli Cinderella, det var inte den vi helst ville se, men det var den som var billigast utav de tre vi kunde tänka oss. Den var bra, väldigt fin, sagolik och allt var välgjort.
 
Efter musikalen åkte vi hem, Frida hämtade upp oss på tågstationen och vi körde till Cheesecake Factory. Vi hade en liten avskedsmiddag för mig och Ida tillsammans med våra härliga svenska tjejer. 
 
På söndagen åkte jag in till City igen, mötte upp Elin, Hanna och Hannas syster. Vi tog oss till en kyrka i Brooklyn (var där i somras med mor och far), där även Josefine x2 anslöt. Vi lyssnade på lite härlig Gospel, dock blev det lite långtråkigt att lyssna på Pastorn i slutet. Efter det åkte vi uppåt, åt goda hamburgare och sedan släpade jag med mig tjejerna att leta presenter.
 
När jag sedan satte mig på tåget hem från City började jag nästan gråta. Kan knappt förstå att allt det här är slut nu, att jag varit här i ett helt år och att det är dags att gå vidare. Gud som jag kommer att sakna NYC!
 
Ett soligt NYC
 
Hatkärleken till Times Square
 
Cinderella
 
Bra platser!
 
Mycket mumsig Cheesecake! Ska starta ett Cheesecake Factory i Sverige (samt massor med andra saker)
 
Sara, Ida och Louise
 
 
Publicerat i Allmänt