I don't where I'm going, but I'm finding my way

Nu har jag varit hemma i Sverige i snart två veckor. Det var en otroligt lång resa hem - två dagar, fyra flyg, fyra länder och fyra tidszoner. Men så går det när man tvunget ska hem till ett visst datum. Jag har sedan oktober vetat att jag skulle komma hem 25 januari, men det har jag hållt hemligt för att kunna överraska mina vänner!
 
Så 25 januari landade jag på Kastrup där mamma, pappa och till min stora glädje även Josefine mötte upp mig. Efter att vi kramats och pratat färdigt åkte vi hem. Min första måltid hemma blev som önskat: Korvstroganoff med makaroner - SÅ GOTT!!!! Jag tog en liten nap på soffan och sedan var det bara att duscha och göra vid sig. Lite lagom jetlaggad och seg skjutsade mamma mig till Nosaby golfkrog där Madde och Ninnas examensfest skulle hålla hus. Allt gick enligt planerna, ingen hade fått reda på att jag skulle komma, så jag möttes av väldigt förvånade men ack så glada vänner. 
 
Vi åt god mat, drack gott, skrattade och dansade natten lång. Det var helt klart värt mödan för att komma hem och överraska till den här festen!
 
Annars då? Jag har har knappt haft en enda ledig dag sedan jag kom hem. Jag har börjat jobba på hemtjänsten igen och på ett sätt känns det som jag aldrig varit borta. Jag har hunnit träffa släkten också och ätit ännu mer god mat. Alla frågar vad jag ska göra nu, vad jag har för planer, varav jag svarar "Packa upp min väska". Jag har precis kommit hem och inte hunnit planera en framtid än. Men vi kan väl säga som såhär: Jag längtar redan efter nya resor och äventyr! (Saknaden och längtan efter NY är redan enorm)
 
 
Fick lite försenade julklappar/födelsedagspresenter. Varav dessa snygga trosor låg i ett paket!
 
Gott i magen!
 
Hannah, Linn och Filippa
 
En glad Madde och kisandes Louise
 
 
 
Skål
 
Glada vänner
 
Examenstjejerna
 
 
 
 
 
 
Det var det. Tror jag lägger ner bloggandet nu. Tack för att ni följt mig under det här året ♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Hannah:

Åå du vill inte lägga upp bilderna på facebook alternativt skicka dem till mig? superfina ju :D

#2 / / Hannah:

Åå btw, vad gott det såg ut med godis...

Svar: Haha det var himla gott!
Malin

#3 / / Sara Li:

Det har varit kul och intressant att följa din blogg!

Svar: Vad roligt att höra! :)
Malin

#4 / / Mamma:

Tack för att du har delat med dig. Nu träffas vi varje dag så jag har full koll på dig 😃