I'm walking fast through the traffic lights, busy streets and busy lives

Denna torsdag bjuder på riktig sommarvärme. Klockan är halv 10 och enligt min dator är det redan 27 grader varmt ute. Har en känsla av att det kommer badas i poolen idag!
 
Igårkväll var jag ute på en powerwalk i kvällssolen och det var så himla härligt och fint. Ska ta med mig kameran någon dag och ta bilder så ni får se hur det ser ut här i området där jag bor. I början var jag förundrad över hur amerikanskt det faktiskt ser ut här, det är precis som på filmerna.
 
I maj månad för ett år sedan låg jag hemma i trädgården i Sverige och solade
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Tyckte väl jag kände igen madrassen.

Svar: Nä jag packade med den i smyg ;)
Malin

#2 / / Madeleine:

Vi har också varit välsignade med några riktigt fina sommardagar! Hur underbart som helst! Puss