I am still painting flowers for you

I fredags fick jag ett litet städryck, plockade undan så det var fint i vardagsrummet/dining room, såg till att köket var fint och att där inte var massor med disk. Jag tvättade mina sängkläder och handdukar. Sedan tog jag tag i vår lilla toalett. Har nog aldrig varit så fint och rent där....inte på ett bra tag i alla fall.
 
Till mors dag hade mina kids köpt blommor till mamman, dessa blommor har bara stått i fönstret i sina svarta plastbehållare (eller vad man nu ska kalla det). Florist-Malin tyckte inte att detta var på sin plats, så tog med mig pojkarna ut och planterade dem i rabatten. Blev väldigt fint och det tyckte föräldrarna också.
 
På kvällen åkte jag först till Walt Whitman Mall med Ida och Thorey och sedan sov jag över hos Ida.
 
 
 
 
 
 
#1 / / Anonym:

Malin
Glöm inte att vattna dem

#2 / / Mormor ans Morfar in Sweden:

Hej Damen! Vi kan berätta att vi har skaffat s k bredband till vår dator - delvis för att kunna njuta av dina utomförträffliga bilder som kryddar dina blogg-inlägg. Du har ju flera gånger skrivit att du inte har någon bra kamera. Man undrar ju hur bra bilderna skulle bli OM du hade en "bra" kamera... Om mindre än två veckor är det midsommar. För vår del kommer firandet att ske helt i traditionens tecken. Dvs att familjen kommer att vara på plats i Immeln på midsommar(lör)dagen. Tyvärr så kommer ju inte du att vara med denna gång, men vi lovar att tänka på dig! Dessutom är det snart midsommar igen...
Vi ser fram emot att få läsa om ditt svensk-amerikanska midsommarfirande. Tills dess - Allt gott! från Mormor o Morfar