Min första Thanksgiving och Black Friday

Jag överlevde släktkalaset och hade till och med ganska trevligt. Vi var hos min värdpappas kusin (tror jag) och vi var en hel hög där, gamla som unga. Min värdfamilj har en ganska stor släkt, iallafall jämfört med vår lilla där hemma, så tycker det är lite knepigt att hålla reda på vem som är vem och hur de är relaterade till min värdmamma/pappa. Jag blev glad när där var en annan au pair också, en tjej från Sydafrika som var väldigt trevlig. Så spendera mesta av tiden med henne. 
 
Och så var det ju det där med maten, jodå det var mycket mat vill jag lova. Såklart var där kalkon, cranberry sause, potatismos och massa annat spännande. Det bjöds även på ett väldigt trevligt efterrättsbord, kunde tyvärr inte prova allt som fanns där för jag var så mätt. En sak som jag blev lite besviken över, eller kanske lättad över (kan inte bestämma mig), var att vi inte gick laget runt och att alla fick berätta vad de är tacksamma för. Ni vet så som man sett på filmer, jag hade förberett ett tal i huvudet ifall att. 
 
Vi kom hem strax efter nio och då körde jag direkt för att hämta upp Ida och vi körde sedan vidare till Tanger Outlet i Riverhead. Där mötte vi upp Sara och började vårt shoppande. Det är nämligen Black Friday idag men nästan alla butiker börjar sina reor redan på torsdagkväll. Blev lite shopping på Victoria's Secret, American Eagle Outfitters och fyndade jeans på Levi's för 30 (!!!!) dollar. Så mellan 11-3 på natten sprang vi runt i butikerna och shoppade...ganska coolt, men inget jag känner mig superpepp på att göra om. Nu har jag inga pengar kvar till att åka och shoppa idag. 
 
 
 
 
 
Vi gjorde candy sushi
 
Jag och Aneshree
 
Kieran var nöjd!
 
Min värddotter och jag (min värdpappa i bakgrunden till höger om mig)
 
Devin var väldigt stilig, dagen till ära
 
Var det någon som sa efterrätt?
 
 
Så det var hur jag spenderade min allra första Thanksgiving
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Ser trevligt ut. Synd att du inte fick hålla ditt tal.