Ted Baker

Har suktat efter att köpa bland annat necessärer från Ted Baker väldigt länge och äntligen slog jag slag i saken! Blev en necessär till smink och även en mindre som jag har tänkt att använda om pennfodral. Kan slå vad om att det kommer bli fler inköp från Ted Baker under min tid i Manchester. Jag älskar märket men priserna är kanske inte helt i klass med en studentbudget. Dock blir jag så löjligt glad när jag har köpt något lite dyrare, det känns så speciellt på något vis. Man är inne i en lite finare butik, man får en fin påse med en liten rosett, de går runt kassadisken för att ge dig påsen istället för att sträcka sig över den och det som man kanske velat ha så himla länge är äntligen i ens händer. Materiell lycka helt enkelt. Jag förstår hur löjligt det här låter och jag förstår även att det är lycka som bara är tillfällig, men tillfällig lycka är bra härligt det också.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Jag betalde din övervikt i väskan på ditresan. Tveksamt om jag gör det på hemresan...... 😉

Svar: Jag får köpa en väska till helt enkelt
Malin

#2 / / Anonym:

Lololol

Svar: lol på dig <3
Malin