Justin Bieber // Purpose Tour // 161023

 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags var det äntligen dags för den efterlängtade konserten med Justin Bieber. Jag har sett honom en gång tidigare, då i New York och det är utan tvekan topp 3 bästa konsert jag varit på (och då har jag varit på en del). Så förväntningarna var ju höga. Dock har ni, precis som jag, säkert läst en hel del om Justin på senaste tiden; bland annat att konserterna inte alls har varit bra.
 
Så hur var då konserten i söndags? Den var bra, absolut. Scenen, dansarna, pyrotekniken och allt det var verkligen jättecoolt, men man märkte att det inte var samma gamla Justin som stod på scenen. Han sjöng knappt något själv, ansträngde sig inte ens för att mima med i låtarna men det är ju fortfarande Justin så jag gillade det ändå haha. Men sen mina vänner (en del kanske redan har läst om det), när han pratade så bad han att publiken skulle vara tyst, vilket gick bra till en början. Dock är folk så himla respektlösa och plötsligt när Justin pratar och ännu en gång ber alla att vara tysta, börjar folk bua. Då får Justin nog helt enkelt, han bara släpper micken och går ut. Sjukaste jag varit med om! Thank god, så kom han tillbaka in igen men då kändes det som att stämningen redan var förstörd, tyvärr! 
 
Den här konserten var alltså inte alls lika bra som Believe tour, men fortfarande bra och jag kommer föralltid älska Justin Bieber! 
 
p.s påminn mig om att aldrig mer köpa sittplats, sååå tråkigt! 
Publicerat i Musik