Sweet escape

Den här helgen får jag väl säga att jag flytt från verkligheten lite. Dock tycker jag att det är helt okej, för man måste ju få ha lite roligt också. I fredags bestämde sig jag, Rebecca och Kalle oss för att festa till det. Efter lite förfest hos Kalle gick vi in till stan där vi började på en pub och sedan gick vi runt till lite olika ställen. Till slut hamnade vi på den omtalade klubben TigerTiger, men ack vilken besvikelse det var. Ingen bra musik och inte alls pepp, så dit lär vi inte gå igen. Efter lite nattmat på Burger King gick vi hem. 
 
Som ni kanske kan räkna ut så var jag inte på topp på lördagen. Jag låg mest i sängen den dagen, den största ansträngningen var att gå till närbutiken för att köpa mat och senare på kvällen gå bort till Rebeccas rum. På söndag blev jag medtagen på en liten utflykt till Blackpool som ligger strax utanför Manchester. Där blev det en lång strandpromenad, varm choklad och en himla vacker solnedgång. Så skönt att komma iväg från stan!! 
 
Från en av pubarna vi var på i fredags
 
Strandpromenad i Blackpool
Publicerat i Allmänt