San Diego

Först vill jag säga tack så mycket för alla gratulationer jag fick på min födelsedag. Jag hade en helt okej dag, jobbade, packade, firade lite med familjen och på kvällen träffade jag Ida och Sara. Usch vad trist att säga hejdå.
 
Tidigt igår morse fick jag skjuts av min värdmamma till tåget, är glad att det var så pass tidigt att barnen inte var vakna - då hade det blivit så mycket jobbigare. Med allt mitt pick och pack tog jag mig till Grand Central där jag mötte upp Helena och Josefin och tillsammans tog vi en buss till Newark. 
 
Runt tre-tiden på eftermiddagen landade vi i San Diego, checkade in på vårt hostel (som är helt okej). Vi tog oss sedan ut för att spana in området, åt en god middag och sedan köpte vi med oss lite vin att ha på rummet (blev ute på trappan).
 
Idag har vi också bara gått runt här i San Diego, tänk att det är Januari och vi har gått i strumpbyxor och utan jacka, så himla skönt. San Diego är en väldigt mysig stad, faller mig helt i smak. Vet inte om jag är jetlaggad eller om det bara är resandet som tagit musten ur mig, för gud så trött jag är.
 
Jag ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt under resans gång, men kan inte lova något. 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt