L.A Baby

Jag och mitt resgäng är ute och flyger far, bokstavligt talat, det är knappt att vi själva har tid att sova. Nu har jag äntligen lite tid att sitta ner, ta det lugnt och uppdatera bloggen.
 
Vi har det jättebra och har hunnit med otroligt mycket på bara en vecka. Men en sak i taget, efter San Diego drog vi vidare till Los Angeles. Där väntade en härlig sommarvärme och vi började med att svettandes gå och titta på stjärnorna på walk of fame. 
 
Dag två begav vi oss till Universal Studios, vi åkte en lite tour där man får se hus och övrig rekvisita som används i filmer/serier. Vi åkte sjukt coola 3D/4D-attraktioner, så jäkla häftigt och välgjort var det. En riktigt bra dag! Sista dagen begav sig jag, Josefin och Helena mot Hollywood-skylten. Satan i gatan vilken promenad det blev eller bergsbestigning som jag själv skulle vilja beskriva det som. Trötta, varma och med blåsor på fötterna hoppade vi på en hop on hop off-buss för att åka runt i LA. Vi kom till Beverly Hills, Rhodeo Drive, Santa Monica Pier och lite annat smått och gått. 
 
Varenda kväll har vi alla varit så otroligt trötta, har somnat lätt och sovit som en stock (vilket är ovanligt för att vara jag). Det blir väl så när det är fullt ös medvetslös, men kul har vi i alla fall. 
 
Här kommer bilder och uppdatering om resten får ni en annan gång.
 
Här åt vi frukost på vårt Hostel
 
Michael Jacksons stjärna
 
Universal Studios 
 
 
 
 
 
Bilar från olika filmer
 
Familjen Flintas bilar
 
Jag och Donkey (han pratade)
 
 
Jag och Josefin köpte sockervadd och kände oss som 7 år igen
 
The Hollywood Sign 
 
Lyckades hamna på branta stigar
 
 
utsikt över L.A
 
 
 Till slut hittade vi en bra plats att ta bilder på. Så himla coolt var det att gå där uppe i bergen!
 
Beverly Hills 
 
Den här gula byggnaden är typ världens dyraste affär.
 
 
Kaffepaus
 
Santa Monica Pier
 
 
 
Solnedgången var oslagbart vacker
 
 
 
 
 
 
Och där har ni LA
 
Publicerat i Allmänt