Jag lever

Det ar som sa att min dator har virus som inte blivit fixat an (kan ta sin lilla tid da det ar min vardpappa som ska hjalpa mig). Darav har det inte blivit nagot bloggande, men vill mest bara saga till typ mormor och morfar att jag fortfarande lever. Dock har jag lyckats bli forkyld....igen. Idag ar sista jobbdagen for mig den har veckan, tar semester resten av dagarna. Har inget sarskilt planerat, umgas med Britta som ocksa har semester, mysa i City och planera resmanad.
 
Nar/om datorn fixas ska ni fa en ordentligt uppdatering, sa lange kan ni ju uppdatera mig om era liv.
Puss
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mormor and Morfar in old Sweden:

Hej Damen! Vi har just läst ditt korta bloggmeddelande. Viktigast var den inledande meningen - ett meddelande som gäller åxå oss! Du kanske undrar varför vi på senare tid inte har använt möjligheten att kommentera dina inlägg? Det beror helt enkelt på min ovana med datorn - jag hittade inte (den nya) placeringen för kommenteringsinlägg... Med din mammas hjälp har nu den bristens rättats till. Vi hoppas att även överföringen till NY US fungerar! Vi hoppas också att din dator har tillfrisknat, så att vi på nytt får ta del av dina trevliga uppsatser.
Avslutningsvis så tackar vi för hälsningen i ditt bloggmeddelande och önskar dig och dina kompisar en trevlig tid fram tills det är dags att resa österut. Allt gott från Mormor och Morfar