13-15 September

Hej alla fanz! Nu ska jag minsann uppdatera er om vad som har hänt (Ida är snäll och lånar ut sin dator).
 
Så fredagen den trettonde gick jag, Ida och Louise på bio för att se One Direction: This Is Us. Det här blev tredje gången både för mig och Louise men första gången för Ida. Dock var det en Extended fan Cut så det var en del nytt material vi inte sett. Blev väldigt stolt över Ida när hon sa att hon faktiskt gillade filmen. Har fått över henne till The Dark Side ;) 
 
På lördagen skulle jag babysitta etftersom att mina värdföräldrar skulle på bröllop. Dagen till ära fick jag även ta hand om två av barnens kusiner, alltså fem barn totalt. Ja ni kan nog räkna ut att det var fullt ös medvetslös. När föräldrarna kom hem strax efter sex var jag helt slut, men bara att rycka upp sig och fixa till sig. Det vankades nämligen au pair-träff hemma hos vår area director Ellen. Vi blev ett ganska stort gäng med tjejer från världens alla hörn och kanter. Vi frossade i godsaker som alla bidragit med och jag, Ida och Markéta avslutade kvällen med bad i deras Hot Tub och pool. 
 
Söndagen träffade jag Sara på panera, så det var en lugn dag.
 
Sötast är dom allt när dom sover
 
Jag hade bakat chokladbollar som jag hade med till träffen
 
 
 
Mysigt med bad på kvällen
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Vad härligt det ser ut med kvällsbadet!