Pumpkin picking and a haunted house

Efter den gågna veckans melt down mår jag nu äntligen bättre. Antar att man ibland måste må dåligt för att sedan kunna må bra. 
 
Idag följde jag med min värdfamilj på pumpkin picking (plocka pumpor). Det var ett stort fält med pumpor där man själv fick välja vilka pumpor man ville ha. Efteråt åkte vi hem till Mima (farmorn) där det bjöds på mat. Sedan var vi tvugna att köra hem eftersom att jag skulle på au pair-träff. Den här gången var det ett Haunted House som stod på schemat. Körde först fel, men sisådär 45 min försent hittade vi äntligen rätt.
 
Jag höll ju på att dö i början, men efter ett tag blev det bättre eller jag lugnade ner mig lite. Och vi alla kom ut i tryggt förvar.
 
Det stora pumpfältet
 
Far och son
 
Riley med en stor pumpa
 
 
Riley med en liten pumpa
 
 
Haha Devin på denna bilden...
 
Kieran
 
Jag och Riley
 
Bästa bilden jag lyckades fa på alla tre tillsammans
 
Jag och mina värdbarn
 
Lite pumpor
 
 
En stolt Devin
 
Efter att vi tagit oss igenom spökhuset blev det gruppbild med den äckliga clownen...usch. Men det var kul och jag är stolt över mig själv som faktiskt gick in och tog mig igenom hela
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Fina bilder. Gillar Riley´s boa - den lättar upp spökstämningen.
Kram