Tell them I was happy and my heart is broken

Tre saker som gör lite ont i mitt hjärta och i min själ just nu:
 
1. Det är julbasar i Svenska Kyrkan 21-23 November. Glögg, pepparkakor, julmat, julsaker och jag har inte möjlighet att gå. Jag hade kunnat åka in idag eftersom att jag varit ledig, men det är ju inte så kul att gå utan sällskap. 
 
2. Jag kommer missa största delen av 1D-Day på lördag eftersom att jag är i skolan. 7, SJUUUU(!!!!!) timmar livestream med mina favoritkillar.
 
3. One Direction ska vara med på Good Morning America på tisdag den 26 november. Jaha men vad kul, en tisdag, för då är jag nog ledig och kan åka in och hoppas få en skymt. Nej, nu är det ju så att vi vanliga människor jobbar på tisdagar. 
 
Men helt hjärtekrossad är jag inte. Jag har varit på IKEA idag -handlat glögg, julmust, pepparkaksdeg och färdiga delar till ett pepparkakshus. Nästa vecka kommer Sofia och hennes pojkvän till New York, det ska bli jättekul att få träffa nån hemifrån igen (plus att hon ska ha med hemmakvällgodis till mig). 1D's nya album kommer ut på måndag. Så, livet kunde ju varit sämre. 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Men du fick ju prata med dina kära föräldrar igår. Det värmde väl hjärtat lite iaf?
Lycka till med papparkakshuset. Fast det är liiite fusk med färdiga delar. Det tar vi igen nästa år. Om du är hemma vill säga.
Kram

Svar: Klart det värmde i hjärtat att prata med mammsen och pappsen! Tack, jo jag vet det är lite fusk men har inte orken eller motivationen till att göra från scratch. Nästa år satsar vi ordentligt. kram
Malin