Puppies

Imorse när jag tittade ut genom fönstret för att se hur vädret var, fick jag en smärre chock. Det snöade!!! Jag var inte alls redo eller beredd på snö. Kändes helt fel då vi i helgen hade typ 15 grader och jättefint väder. Tydligen ska det bli varmare igen till helgen, hur ska New York ha det?
 
Idag tog jag med mig lillkillen för att titta på valparna igen och efter det åkte vi till biblioteket en liten kort stund. När alla barn var hemma och gjort sina läxor så åkte vi tillbaka till the pet store för att titta lite till på de söta valparna. Vi var där ett bra tag innan vi åkte hem igen. 
 
alltså ååååhhhhh åhååhåhåhåhhh titta på den här söta lilla varelse ♥ ♥
 
 
Och titta ögonen på den här fina vovven
 
 
Barnen var i himmelriket!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Du var nog också i himmelriket :-)
Bara så du vet, svaret är NEJ!

Svar: Ja lite så var det ;-) hahaha brydde mig inte ens om att försöka den här gången :P
Malin