Every single sad song you'll be able to relate

Tisdag och jag är så himla orkeslös och viljelös idag. Under min lediga tid hade jag tänkt gå ut på en promenad/joggrunda, men jag orkade verkligen, det enda jag ville göra var att sova!! Jag och Kieran har tittat på film idag, The Polar Express. Jag har inte sett den innan, men det var en mysig julfilm...dock infinner sig inga julkänslor än. 
 
Ikväll ska det antagligen bokas lite till vår resmånad. Det är så sjukt nära nu, 1½ månad kvar typ. Vi kommer att besöka San Diego, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, San Fransisco och Hawaii...jo man tackar! Men mycket som ska hinnas med innan dess. 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / pappa:

Hur länge skall ni stanna på varje ställe
Det blev Lars Vegas och Grand Canon ändå

Svar: Lars Vegas vet jag inte vad det är ;) Men Las vegas blir det och grand canyon. yes box :) Hur länge vi ska va på varje ställe har jag knappt själv koll på...
Malin