Dreaming about a place called home

Inatt drömde jag att jag var hemma i Färlöv. Det känns så konstigt att det snart kommer vara på riktigt, att mitt USA-år lider mot sitt slut (ännu en gång, förlåt, jag vet att jag är tjatig). Idag är det exakt 10 månader sedan jag landade på Newark och satte mina fötter på Amerikansk mark för första gången. TIO MÅNADER! Det var knappt så jag själv trodde jag skulle klara att vara här så länge, men nu känns det helt självklart och inga alternativ finns på kartan. 
 
Idag är en vanlig jobbdag, det regnar och är trist. Annars har vi varit ganska bortskämda med fint höstväder. Funderar på om jag ska ta lillkillen till biblan idag, vi får se. I tisdags var vi och tittade på hundvalpar, bara för att hitta på något skoj. Gissa om jag blev sugen på att köpa en vovve?!?!?!!?! När jag blir stor, ska jag ha en fransk bulldog och jag vet redan vad den ska heta (men det är en hemlis). 
 
På gatan där jag bor, i Sverige.
 
När jag kommer hem ska jag dricka mitt té ur min 1D-mugg!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Oops, var har den muggen tagit vägen.....?

Svar: Mamma, inte okej att skämta om något så viktigt!
Malin

#2 / / Mamma:

Skämta?? Du vet hur trött jag är på uddamuggar ;-)