T.G.I Friday

Äntligen fredag igen! Dock har jag ännu en gång dragit på mig en förkylning, inte alls kul så här till helgen. Min Isländska vän Thorey fyller 21 år idag, vilket vi tänkt fira imorgon och då vill man ju vara fit for fight. Jaja, får väl se vad för mediciner det finns här i skåpen som man kan trycka i sig....
 
Tänkt jag ska baka något smarrigt nu på förmiddagen, det är ju trots allt fredag och ett bra tag sedan jag bakade. Sedan ska jag ta med pojkarna på playdate.
 
Trevlig helg på er!!
 
 
Happy 21st Birthday Thorey!
Publicerat i Allmänt
#1 / / sanna, carina, zeynep:

hej malin. <3
tack för vykortet. kul att läsa din blogg :)
vi saknar dig här i lilla färlöv!

vi jobbar ikväll, men har lite rast nu.
verkar som du har mycket att berätta för oss när du kommer hem igen :) vi har inte så mycket nytt att berätta, det mesta är som vanligt =)

snart semester :D

puss&kram!

ps. när kommer du hem? :)


Svar: Hej!Vad roligt att få en liten kommentar från er :D Jag tänker på och saknar er också minsann!

Jag hoppas att ni får en bra sommar i år och en härlig semster, närmar sig med stormsteg.

Kramar!

p.s Om allt går enligt planerna så kommer jag hem i januari/februari :)
Malin