This is now my home, my home

I söndags tog jag bilen och körde till stationen (för nu hittar jag dit) och tog tåget in till City ännu en gång. Jag mötte upp mina svenska tjejer och vi började med att äta en god lunch. Vi hade mycket att prata om och det är så roligt att höra om hur de har det hos sina familjer. Därefter gav vi oss ut på stan och inte helt otippat hamnade vi inne på Victoria's Secret/PINK igen. En butik som är svår att motstå. Jag köpte lite kroppsprodukter (body butter, lotion och dusch creme) och när jag betalade fick jag ett par hörlurar, face primer och ett par trosor på köpet. Behöver jag säga att jag känner mig mäkta nöjd?

Vi traskade vidare och gick in i lite olika affärer. Det är fantastiskt vad tiden går fort när man är inne i Ciy, det känns som att man knappt hinner med något även fast man är där flera timmar. Dessutom är det så stort och det tar sin lilla tid att gå från ett ställe till ett annat. Åh, det finns så mycket jag vill se och göra men för lite tid. Jaja, mitt år här har bara börjat.
 
Att gå och lägga sig i söndags och veta att en ny arbetsvecka låg och väntade runt morgonhörnet(?) kändes inte alls lockande.
 
Hur coolt är det inte att jag på helgerna kan åka in till NYC?!

I söndags var det dessutom soligt och helt underbart väder (förutom kylan)
 
Jag och den alltid lika snygga Britta
 
NYC by night
 
#1 / / Mamma:

Åhh, vad härligt det ser ut. Du har gott om tid att upptäcka staden. Så småningom hoppas jag att du kan visa oss dina smultronställen precis som Sofie har gjort med London.
Kram