Happy Holidays

Helgen som gått har bestått av att handla julklappar, Christmas Party och sist men inte minst: ett litet svenskt julbord. Igår träffades nämligen jag och några andra svenska tjejer hemma hos Elin där vi ordnade god mat och dryck. Vi försökte göra det så likt ett svenskt julbord som möjligt och det var riktigt gott. Senare spelade vi julklappsspelet och fikade på pepparkakor, lussebullar, knäck och glögg.
 
Idag har jag packat och förberett för vår lilla minisemester. Ska som sagt följa med min värdfamilj till Virginia och sedan Disney World (är lite nervös, men hoppas det går bra). Jag tar inte datorn med mig, så ni får uppdatering om det hela när jag är tillbaka i NY.
 
Så nu vill jag passa på att önska er alla en riktigt, riktigt God Jul! Tänker på er ♥
 
"Prinskorvar"
 
Ägg
 
 
Sara hade gjort goda köttbullar med lite olika smaker
 
Julmust från IKEA, så himla gott!!
 
 
Lina, Elin och Frida
 
 
En fulbild
 
och en normal
 
 
 
Gottebordet
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Gott!
Ha en härlig resa. Hälsa Askungen och de andra :-)