Cykel

Igår kom min värdpappa hem med en cykel till mig. Jo man tackar! Väldigt fin är den, dock hade det inte skadat att få den två månader tidigare. Men jag ska inte klaga.
 
Har även tagit på mig uppdraget att lära Riley att cykla, vilket inte var det lättaste. Någon som har tips på hur man lättast lär barn cykla? 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Snygg! Trodde du skulle skjutsa minstingen men cykelsits känns inte aktuellt.
Du lärde dig cykla på egen hand. Släpp ut henne i trädgården med cykeln ;-)

Svar: Dom ska köpa nån sidovagn eller nåt typ som Kieran kan åka i....ska bli spännande. Hmm ska säga det till henne "På min tid fick man lära sig att cykla helt på egen hand, så ut med dig nu och cykla" :P Hur gammal var jag då förresten?
Malin

#2 / / Mamma:

Jag kommer faktiskt inte ihåg, men du var inte speciellt gammal. 5 år kanske. Minns inte :(
Men det var på Sintias cykel vill jag minnas.

Svar: då finns det alltså fortfarande hopp för Kieran.....
Malin